Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы «13» сәуірдегі
№ 198 бұйрығымен
бекітілген
«Патронат тәрбиешiлерге берiлген баланы
(балаларды) асырап-бағуға ақшалай қаражат төлеуді тағайындау» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпыережелер
1. «Патронат
тәрбиешiлерге берiлген баланы (балаларды) асырап-бағуға ақшалай қаражат төлеуді
тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі(бұдан әрі – мемлекеттік
көрсетілетін қызмет).
2. Мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
3. Мемлекеттік
қызметті Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы
бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары(бұдан әрі – көрсетілетін қызметті
беруші) көрсетеді.
Өтінішті
қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру көрсетілетін
қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
2. Мемлекеттікқызметкөрсетутәртібі
4. Мемлекеттік
қызмет көрсету мерзімдері:
1) көрсетілетін
қызметті алушы құжаттарды тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ портал арқылы
өтініш берген кезде: беру– бес жұмыскүн;
2) көрсетілетін
қызметті алушының құжаттарды тапсыруы үшін күтудің рұқсат берілетін ең ұзақ
уақыты – 20 минут;
3) көрсетілетін
қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 30 минут.
5. Мемлекеттік
қызмет көрсету нысаны - қағаз жүзінде.
6. Мемлекеттік
қызмет көрсетудің нәтижесі –осы мемлекеттік қызмет стандартына 1-қосымшаға
сәйкес нысан бойынша патронат тәрбиешiлерге берiлген баланы (балаларды)
асырап-бағуға ақшалай қаражат төлеуді тағайындаутуралы шешім.
Мемлекеттік
қызметті көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.
7. Мемлекеттік
қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін
көрсетіледі.
8. Қызмет
көрсетушінің жұмыс кестесі: еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке
күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен жұма аралығын қоса алғанда сағат 9.00-ден
18.30-ға дейін 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен.
Өтінішті
қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сағат 13.00-ден
14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін жүзеге
асырылады. Мемлекеттік қызмет алдын-ала жазылусыз және тез қызмет көрсетусіз
кезек тәртібімен көрсетіледі;
9. Көрсетілетін
қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік
қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
1) осы
мемлекеттік қызмет стандартына 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) көрсетілетін
қызметті алушының жеке басын кәуландыратын құжат(жеке басын сәйкестендіру үшін
талап етіледі);
3) баланы
(балалардың) білім беру ұйымында оқуы туралы анықтама;
4) баланы
(балалардың) патронаттық тәрбиеге беру туралы шарттың көшірмесі.
Салыстырып
тексеру үшін құжаттар түпнұсқада ұсынылады, кейін түпнұсқалары көрсетілетін
қызметті алушыға қайтарылады.
Құжаттарды
қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға
мынадай мәліметтерді көрсетіп, тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат
береді:
сұраныстың
нөмірі мен қабылданған күні;
сұралатын
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі;
қоса
берілген құжаттардың саны мен атауы;
құжаттар
берілетін күні (уақыты) және орны;
құжаттарды
ресімдеуге өтінішті қабылдаған көрсетілетін қызметті берушініңтегі, аты,
әкесінің аты (бар болғанда);
көрсетілетін
қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда) және оның байланыс
телефондары.
3. Мемлекеттік
қызмет көрсету мәселелері бойынша облыстардың, республикалық маңызы бар
қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті
атқарушы органдарының, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілердің және
(немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне)
шағымдану тәртібі
10. Мемлекеттік
қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе)
оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану:
шағым көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына не осы мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартының12-тармағындакөрсетілген
мекенжайлар бойынша облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың
тиісті жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі – әкімдік) басшысының атына
беріледі.
Шағымдар
жазбаша нысанда пошта немесе көрсетілетін қызметті берушінің немесе әкімдіктің
кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.
Жеке
тұлғаның арызында оның тегі, аты, әкесінің аты, пошталық мекен-жайы, байланыс
телефоны көрсетіледі.
Шағымның
қабылдануын растау оның шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген
шағымға жауап алу мерзімін және орнын көрсете отырып, қызметті берушінің немесе
әкімдіктің кеңсесінде (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) тіркелуі болып
табылады.
Көрсетілетін
қызметті берушінің, әкімдіктің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті
алушының шағымы тіркелгеннен күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарастыруға
жатады. Шағымды қарастыру нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті
алушыға почта арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде
қолма-қол беріледі.
Көрсетілген
мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті
алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі
уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
Мемлекеттік
қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның
мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген
күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады.
Сондай-ақ,
көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне
(әрекетсіздігіне) шағымдану туралы ақпаратты мемлекеттік қызмет көрсету
мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланысорталығының «1414» телефоны бойынша алуға
болады.
11. Көрсетілген
мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті
алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа
жүгінуге құқылы.
4. Мемлекеттік
қызмет көрсетудің ерекшеліктерін ескере отырып
қойылатын өзге де талаптар
13. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің
интернет-ресурсында орналастырылған: www.edu.gov.kz.
12. Қызмет
көрсетушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметінің
байланыс телефондары Министрлікwww.edu.gov.kz, қызмет көрсетуші: www.bala-kkk.kz
интернет-ресурстарында орналастырылған. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері
бойынша бірыңғай байланыс-орталығы «1414».
«Патронат
тәрбиешiлерге берiлген баланы (балаларды) асырап-бағуға ақшалай қаражат төлеуді
тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
1-қосымша
Нысан
«Патронат тәрбиешiлерге берiлген баланы (балаларды)
асырап-бағуға ақшалай қаражат төлеуді тағайындау туралы
шешім
№
____
«___» _______________20 ___ жыл
________________________________________________________________________________
(органның атауы)
Істің
№ _______
Азамат(ша)
___________________________________________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (бар
болғанда)
Жүгінген
күні _________________________________________________________________
Баланың
туу туралы куәлігі (туу туралы актінің жазылуы)
№
_____________ берген күні _____________________________ баланың туутуралы
куәлігін (туу туралы актінің жазылуы) берген органның
атауы__________________________________
________________________________________________________________________________
Баланың
Т.А.Ә. (бар болғанда)_____________________________________________________
Баланың
туған жылы _____________________________________________________________
Қорғаншылық
немесе қамқоршық тағайындау туралы органның шешімі __________________
________________________________________________________________________________
Тағайындаған
күні 20 ___ жылғы «___» _______________
Белгіленген
жәрдемақы сомасы
20__
ж. __________ дан 20__ ж. __________ ғадейін
_______________________________________________________________
теңгесомасында
(жазбаша)
Баланың
Т.А.Ә. (бар
болғанда) _____________________________________________________
жәрдемақы
________________ ден _______________ ғадейін ___________ теңгесомасында_______________________________________________________________________
(жазбаша)
Жәрдемақытағайындаудан
бас тартусебебі: _________________________________________
Жәрдемақытөлеудітоқтатусебебі:
_________________________________________________
Мөрдіңорны
Астана
және Алматы қалаларының,
аудандардың
және облыстық маңызы
бар
қалалардың жергілікті атқарушы
органдарының басшысы
__________________Т.А.Ә. (бар
болғанда)
(қолы)
«Патронат тәрбиешiлерге берiлген баланы
(балаларды) асырап-бағуға ақшалай қаражат төлеуді тағайындау» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына
2-қосымша
Нысан
___________________________________
(органның атауы)
Өтініш
Патронат
тәрбиешiлерге берiлген баланы (балаларды) асырап-бағуға ақшалай қаражат
төлеуді тағайындауды сұраймын___________________________________________
________________________________________________________________________________
(баланың (балалардың) Т.А.Ә.(бар болғанда),
туған жылы)
Қорғаншының
немесе қамқоршының
Тегі
____________________________________________________________________________
Аты
___________ Әкесінің аты (бар
болғанда)________________________________________
Мекенжайы
_____________________________________________________________________
Қорғаншылық
немесе қамқоршылық тағайындау туралы органның 20___ жылғы«___» _________
_______________________________________________________________ шешімі
Қорғаншының
немесе қамқоршының жеке басын куәландыратын құжаттыңтүрі
________________________________________________________________________________
Сериясы
____________ нөмірі ______________ кім берді _______________________________
Жеке
сәйкестендіру нөмірі ________________________________________________________
дербес
шотының № _____________ Банктің атауы ____________________________________
Жеке
мәліметтер өзгерген жағдайда 15 жұмыс күн ішінде ол туралыміндетті түрде
хабарлаймын.
Дұрыс
емес мәліметтер мен жалған құжаттар ұсынғаны үшінжауапкершілік туралы
ескертілді.
Ақпараттық
жүйелерде сипатталған заңды құпиясымен қорғалатын мәліметтерді қолдануға
келісемін.
20__
жылғы «___» _____________ __________________________________________________
(өтініш
берушінің қолы)
Құжаттар
қабылданды:
20__
жылғы «___» __________________
____________
_________________________________________________________________
(қолы) (құжаттарды қабылдаған адамның
Т.А.Ә.(бар болғанда), қызметі)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
(кесу сызығы)
Жеке
мәліметтер өзгерген жағдайда 15 жұмыс күн ішінде ол туралыміндетті түрде
хабарлаймын.
Дұрыс
емес мәліметтер мен жалған құжаттар ұсынғаны үшінжауапкершілік туралы
ескертілді.
Азамат
(ша)___________________ өтініші, 20__ жылғы «___» ______________қосымша
құжаттарымен_______________ дана қабылданды.
____________
_________________________________________________________________
(қолы) (құжаттарды қабылдаған адамның
Т.А.Ә.(бар болғанда), қызметі)
Утвержден
приказом Министра образования и науки Республики Казахстан
от «13» апреля 2015 года
№ 198
Стандарт государственной услуги
«Назначение выплаты денежных средств на содержание ребенка (детей), переданного
патронатным воспитателям»
1. Общие положения
1. Государственная
услуга «Назначение выплаты денежных средств на содержание ребенка (детей),
переданного патронатным воспитателям» (далее - государственная услуга).
2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки
Республики Казахстан (далее - Министерство).
3. Государственная услуга оказывается управлениями образования городов Астаны и
Алматы, городскими и районными отделами образования (далее - услугодатель).
Прием заявлений и выдача результатов оказания государственных услуг
осуществляются через канцелярию услугодателя.
2. Порядок оказания
государственной услуги
4. Сроки оказания
государственной услуги:
1) с момента сдачи документов услугодателю - пять рабочих дней;
2) максимально допустимое время ожидания для сдачи документов услугополучателем
- не более 20 минут;
3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя - не более 20
минут.
5. Форма оказания государственной услуги - бумажная.
6. Результат оказания государственной услуги - решение о назначении денежных
средств, выделяемых патронатным воспитателям на содержание ребенка (детей).
Форма предоставления результата оказания государственной услуги -
бумажная.
7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
8. График работы услугодателя: с понедельника по пятницу включительно, за
исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству
Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы
услугодателя с 9.00 часов до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до
14.00 часов.
Предварительная запись и ускоренное обслуживание не предусмотрены.
9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при
обращении услугополучателя к услугодателю:
1) заявление услугополучателя о назначении денежных средств;
2) справка об обучении ребенка (детей) в организации образования;
3) копия договора о передаче ребенка (детей) на патронатное воспитание.
При приеме документов работник услугодателя сверяет копию договора с оригиналом
договора услугополучателя и возвращает оригинал услугополучателю.
При приеме документов услугодатель выдает услугополучателю расписку о приеме
соответствующих документов с указанием:
1) номера и даты приема запроса;
2) вида запрашиваемой государственной услуги;
3) количества и названия приложенных документов;
4) даты (времени) и места выдачи документов;
5) фамилии, имени, а также отчества (при наличии) работника услугодателя,
принявшего заявление;
6) фамилии, имени, а также отчества (при наличии) услугополучателя и его
контактных телефонов.
3. Порядок обжалования
решений, действий (бездействия) местных исполнительных органов областей, города
республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, а
также услугодателей и (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственных
услуг
10. Обжалование
решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по
вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя
услугодателя либо руководителя соответствующего местного исполнительного органа
областей, города республиканского значения, столицы (далее - акимат) по
адресам, указанным в пункте 13 настоящего стандарта государственной услуги.
Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию
услугодателя или акимата.
Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и
дата) в канцелярии услугодателя или акимата с указанием фамилии и инициалов
лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную
жалобу.
Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, акимата, подлежит
рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный
ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю по почте
либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя, акимата.
В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги
услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и
контролю за качеством оказания государственных услуг.
Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и
контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в
течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель
имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики
Казахстан порядке.
4. Иные требования с
учетом особенностей оказания государственной услуги
12. Адреса мест
оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства
www.edu.gov.kz.
13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе
оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством
справочных служб услугодателя, а также единого контакт-центра по вопросам
оказания государственных услуг.
14. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания
государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства
www.edu.gov.kz, номер Единого контакт-центра по вопросам оказания
государственных услуг - 8-800-080-7777, 1414.