Ақмола облысы білім басқармасының  Қорғалжын ауданы бойынша білім бөлімі  Қорғалжын ауылының  "Балауса" бөбекжайы" МКҚК
ГККП "Ясли сад "Балауса"  села Коргалжын отдела образования  по Коргалжынскому району  управления образования Акмолинской области"

балабақшадағы балалармен тәрбиешілердің жұмысы

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

12.04.2017

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2015 жылғы «8» сәуірдегі

№ 174 бұйрығымен

бекітілген 

«Бастауыш, негізгі орта,

жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара

алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды

қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты 

1. Жалпы ережелер

1. «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына

денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін

оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау»мемлекеттік көрсетілетін қызметі

(бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін

қызмет).      

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім

және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

3. Мемлекеттік

қызметті бастауыш, негізгі

орта, жалпы орта білім беру ұйымдары

(бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

Өтініш қабылдау және мемлекеттік

көрсетілетін қызметтін

нәтижесінберу көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету

тәртібі

4.  Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:

1) көрсетілетін қызметті алушы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім

беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды

үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар топтамасын тапсырған сәттен

бастап – 3 жұмыс күні;

2) көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсыруы үшін

күтудің рұқсат етілген ең ұзақ  уақыты–  15

минуттан аспайды;

3) көрсетілетін

қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат

етілген ең ұзақ уақыты–  15

минуттан аспайды.

  5. Мемлекеттік қызмет көрсету

нысаны: қағаз түрінде.

        

6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі: құжаттарды қабылдау туралы

қолхат (еркін нысанда).

 Мемлекеттік қызмет көрсету  нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз

түрінде. 

         7. Мемлекеттік қызмет жеке

тұлғаларға тегін көрсетіледі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы).

8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс

кестесі: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке

күндерін қоспағанда, дүйсенбі – жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға

дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін.

Өтініш қабылдау және нәтижесінберу

сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 17.30-ға дейін

атқарылады.

Алдын ала жазылу және жеделдетіп қызмет көрсету қарастырылмаған.

9. Көрсетілетін қызметті алушы

көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызмет

көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі: 

 1) өтініш (еркін нысанда);

   2) үйде оқыту бойынша ұсынымдармен қоса

дәрігерлік-консультациялық комиссияның анықтамасы;

           

3) мүгедек балаларға ұсынылатын білім беру оқу бағдарламасы туралы

психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация қорытындысы.   

3. Мемлекеттік қызмет

көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің,

республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар

қаланың) жергілікті атқарушы органдарының, және (немесе) оның лауазымды

адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану

тәртібі  

10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері

бойынша көрсетілетін қызметті берушінің, республикалық маңызы бар қаланың және

астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың)  жергілікті атқарушы

органдарының,  және (немесе) оның лауазымды

адамдарыныңшешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану:

1) Министрліктің www.edu.gov.kz

интернет-ресурсының «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде көрсетілген

мекенжайлар бойынша республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның

(облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органы басшысының атына;

2) республикалық маңызы бар қаланың

және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы

органдарының интернет-ресурстарында көрсетілген мекенжайлар бойынша

көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына.  Шағымда көрсетілетін қызметті алушының және

шағымды қабылдаған тұлғаның аты-жөнін,

көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы және байланыс телефоны

көрсетіледі.

Көрсетілетін қызметті берушінің,

республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар

қаланың),  жергілікті атқарушы органының атына шағымы тіркелген күнінен

бастап бес жұмыс күні ішінде

қарауға жатады.

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерімен

келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету

сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау

және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін

қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде

қарауға жатады.

Шағымдану тәртібі туралы ақпаратты

мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы

арқылы алуға болады.

11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет

нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан

Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы. 

4. Мемлекеттік қызмет

көрсету ерекшеліктері ескеріле

                       

отырып қойылатын өзге де талаптар 

12. Көрсетілетін қызметті алушы

мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және жағдайы туралы ақпаратты мемлекеттік

қызмет көрсету мәселесі бойынша бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу

мүмкіндігіне ие.

13. Көрсетілетін қызметті

берушінің мемлекеттік қызметті көрсетудің мәселелері бойынша ақпараттық

қызметінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында

«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде орналастырылған.  Мемлекеттік қызмет

көрсету мәселелері бойынша Бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.

 

 

 

 

 

 

 

Утвержден

приказом Министра образования

и науки Республики Казахстан

от «8» апреля 2015 года

№ 174


Стандарт государственной услуги


1. Общие положения

1. Государственная

услуга «Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения

на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не

могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего

образования» (далее - государственная услуга).

2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки

Республики Казахстан (далее - Министерство).

3. Государственная услуга оказывается организациями начального, основного

среднего, общего среднего образования (далее - услугодатель).

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги

осуществляются через канцелярию услугодателя.


2. Порядок оказания государственной услуги

4. Сроки оказания

государственной услуги:

1) с момента сдачи пакета документов услугополучателем для организации

индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию

здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации

начального, основного среднего, общего среднего образования в течение учебного

года - 3 рабочих дня;

2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов

услугополучателем услугодателю - не более 15 минут;

3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя - не более 15

минут.

5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

6. Результат оказания государственной услуги: расписка о приеме документов (в

произвольной форме).

Форма представления результата оказания государственной услуги: бумажная.

7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее -

услугополучатель).

8. График работы услугодателя: с понедельника по субботу включительно, кроме

выходных и праздничных дней, с 9.00 часов до 18.30 часов с перерывом на обед с

13.00 до 14.30 часов, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан.

Прием заявления и выдача результата осуществляется с 9.00 до 17.30 часов с

перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.

Предварительная запись и ускоренное обслуживание не предусмотрены.

9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при

обращении услугополучателя к услугодателю: 

1) заявление (в произвольной форме);

2) справка врачебно-консультационной комиссии с рекомендацией по обучению на

дому;

3) заключение психолого-медико-педагогической консультации о рекомендуемой

образовательной учебной программе для детей-инвалидов.


3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя

в местные исполнительные органы, города республиканского 

значения и столицы, района (города областного значения), и (или) его

должностных лиц по вопросам 

оказания государственных услуг

10. Для обжалования

решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по

вопросам оказания государственных услуг жалоба подается в письменном

виде: 

1) на имя руководителя местного исполнительного органа, города республиканского

значения и столицы, района (города областного значения) по адресам, указанным в

интернет - ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz; в разделе «Государственные

услуги»;

2) на имя руководителя услугодателя по адресам, указанным в интернет-ресурсах

местных исполнительных органов, города республиканского значения и столицы,

района (города областного значения). В жалобе услугополучателя указывается

фамилия и инициалы услугополучателя и лица, принявшего жалобу, почтовый адрес и

контактный телефон услугополучателя.

Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственной услуги,

поступившая в адрес местного исполнительного органа, города республиканского

значения и столицы, района (города областного значения), услугодателя, подлежит

рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

В случае несогласия с результатами оказания государственной услуги,

услугополучатель может обратиться в уполномоченный орган по оценке и контролю

за качеством оказания государственной услуги.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и

контролю за качеством оказания государственной услуг, подлежит рассмотрению в

течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

Информацию о порядке обжалования можно получить посредством единого

контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг. 

11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги,

услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством

Республики Казахстан порядке.


4. Иные требования с учетом особенностей 

оказания государственной услуги

12. Услугополучатель

имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания

государственной услуги посредством единого контакт-центра по вопросам оказания

государственных услуг.

13. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания

государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства:

www.edu.gov.kz в разделе «Государственные услуги». Единый контакт-центр по

вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 269

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст