Ақмола облысы білім басқармасының  Қорғалжын ауданы бойынша білім бөлімі  Қорғалжын ауылының  "Балауса" бөбекжайы" МКҚК
ГККП "Ясли сад "Балауса"  села Коргалжын отдела образования  по Коргалжынскому району  управления образования Акмолинской области"

балабақшадағы балалармен тәрбиешілердің жұмысы

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

12.04.2017

  Қазақстан Республикасы   

Білім және ғылым министрінің

 2015 жылғы 7 сәуірдегі   

 № 172 бұйрығымен бекітілген 

«Мектепке дейінгі

білім беру ұйымдарына

құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау»

мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты 

1.     Жалпы ережелер

     

1. «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды

қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік

көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік)

әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті барлық үлгідегі және

түрдегі мектепке дейінгі ұйымдар (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші)

көрсетеді.

      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау

және беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

2.     Мемлекеттік

қызметті көрсету тәртібі 

      4.

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:

      құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 30

минут;

      құжаттарды қабылдау сәтіне дейінгі күтудің

рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут;

      қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты

– 15 минут.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз

түрінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі:

баланың ата-анасының бірінің немесе заңды өкілінің өтініші негізінде баланы

мектепке дейінгі ұйымға қабылдау.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну

нысаны: қағаз түрінде.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі

– көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс

кестесі: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке

күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен жұма аралығында белгіленген жұмыс кестесіне

сәйкес сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден

18.00-ге дейін.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік

көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі

үзіліспен сағат 09.00-ден 17.30-ға дейін жүргізіледі.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және

жеделдетіп қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен көрсетіледі.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін

қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті

құжаттар тізбесі:

      1) өтініш (еркін нысанда);

      2) Астана және Алматы қалаларының Білім

басқармалары, аудандық, қалалық білім бөлімдері, ауылдық жерлерде – әкім берген

жолдама;

      3) сәйкестендіру үшін көрсетілетін қызметті

алушының (ата-анасының бірінің немесе заңды өкілінің) жеке басын куәландыратын

құжаты (түпнұсқа және көшірме);

      4) баланың денсаулық паспорты;

      5) баланың денсаулығы туралы анықтама.

 

3.     Мемлекеттік

қызмет көрсету мәселелері бойынша республикалық маңызы бар қаланың және

астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы

органдарының, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды

адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

 

      10.

Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің

және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне

(әрекетсіздігіне) шағымдану жазбаша түрде осы мемлекеттік қызмет

стандартының 11-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша республикалық

маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың)

жергілікті атқарушы органы басшысының атына беріледі.

      Көрсетілген қызметті алушының шағымында оның

тегі, аты, әкесінің аты, пошталық мекенжайы, күні көрсетіледі. Шағымға

көрсетілген қызметті алушы қол қояды.

      Көрсетілетін қызметті берушінің, республикалық

маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың),

жергілікті атқарушы органының мекенжайына келіп түскен мемлекеттік қызмет

көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген

күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерімен

келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету

сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және

бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін

қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде

қарастыруға жатады.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен

келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының

заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

 

4.     Мемлекеттік

қызмет көрсету ерекшеліктері ескеріле

отырып қойылатын өзге де талаптар

 

      11.

Мемлекеттік қызмет көрсету орнының мекенжайы Министрліктің www.edu.gov.kz

интернет-ресурсында орналастырылған.

      12. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік

қызметті көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтан қол жеткізу

режимінде мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс

орталығы арқылы алу мүмкіндігіне ие.

      13. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай

байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.

 

 

 

 

Утвержден 

приказам Министра образования и науки 

Республики Казахстан 

от 7 апреля 2015 года № 172 



Стандарт государственной услуги

«Прием документов и зачисление детей в дошкольные

организации образования»

1. Общие положения

1. Государственная

услуга «Прием документов и зачисление детей в дошкольные организации

образования» (далее - государственная услуга).

2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки

Республики Казахстан (далее - Министерство).

3. Государственная услуга оказывается дошкольными организациями всех типов и

видов (далее - услугодатель).

Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляются

через канцелярию услугодателя.

2.

Порядококазаниягосударственнойуслуги

4. Сроки оказания

государственной услуги:

1) с момента сдачи пакета документов - 30 минут;

2) максимально допустимое время ожидания до момента приема документов - 15

минут;

3) максимально допустимое время обслуживания - 15 минут.

5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

6. Результат оказания государственной услуги: зачисление ребенка в дошкольную

организацию на основании заявления одного из родителей или законного

представителя.

Форма представления результата оказания государственной услуги: бумажная.

7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее -

услугополучатель).

8. График работы услугодателя: с понедельника по пятницу, за исключением

выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики

Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 - 18.00 часов,

с перерывом на обед с 13.00 - 14.00.

Прием заявлений и выдачи результатов оказания государственной услуги

осуществляется с 09.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов

до 14.30 часов.

Государственная услуга оказывается в порядке очереди без предварительной записи

и ускоренного обслуживания.

9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при

обращении услугополучателя к услугодателю:

1) заявление (в произвольной форме);

2) направление, выданное Управлением образования городов Астана и Алматы,

районных, городских отделов образования, в сельской местности - акимом;

3) документ, удостоверяющий личность услугополучателя (одного из родителей или

законных представителей), (оригинал и копия) для идентификации;

4) паспорт здоровья ребенка;

5) справка о состоянии здоровья ребенка.

3. Порядок обжалования

решений, действий (бездействий)

местных исполнительных органов, города республиканского 

значения и столицы, района (города областного значения)

услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам 

оказания государственных услуг

10. Обжалование

решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по

вопросам оказания государственных услуг подается в письменном виде на имя

руководителя местного исполнительного органа, города республиканского значения

и столицы, района (города областного значения) по адресам указанным в пункте 11

настоящего стандарта государственной услуги.

В жалобе услугополучателем указываются его фамилия, имя, отчество, почтовый

адрес, дата. Жалоба должна быть подписана услугополучателем.

Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственной услуги,

поступившая в адрес местного исполнительного органа, города республиканского

значения и столицы, района (города областного значения), услугодателя, подлежит

рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

В случае несогласия с результатами оказания государственной услуги,

услугополучатель может обратиться в уполномоченный орган по оценке и контролю

за качеством оказания государственной услуги.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и

контролю за качеством оказания государственной услуги, подлежит рассмотрению в

течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги,

услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством

Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с

учетом особенностей оказания

государственной услуги

11. Адреса мест

оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства:

www.edu.gov.kz.

12. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе

оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством единого

контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

13. Единыйконтакт-центрповопросамоказаниягосударственныхуслуг: 8-800-080-7777,

1414.

 

 

Просмотров: 236

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст