Қазақстан Республикасы
Білім және
ғылым министрінің
2015 жылғы 8 сәуірдегі
№
173 бұйрығымен бекітілген
«Мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары лауазымдарына орналасу конкурсына
қатысу үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер
1. «Мемлекеттік орта білім беру мекемелерінің басшылары
лауазымдарына орналасу конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау» мемлекеттік
көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Білім
және ғылым министрлігі (бұдан әрі - Министрлік) әзірледі.
3. Мемлекеттік қызметті облыстардың, Астана және Алматы қалаларының, облыстық
маңызы бар аудандар мен қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі -
көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және нәтижесін беру
көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі
4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:
1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап -
күнтізбелік 30 күн;
2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 20
минут;
3) қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 20 минут.
5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз жүзінде.
6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі мемлекеттік орта білім беру мекемесінің
басшысы лауазымына орналасу конкурсына қатысушының бос лауазымының біліктілік
талаптарына сәйкестігі туралы конкурстық комиссияның шешімі болып табылады.
Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз жүзінде.
7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы)
тегін көрсетіледі.
8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі Қазақстан Республикасының
еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен
жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.00, 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден
18.00, 18.30-ға дейін.
Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру
сағат 13.00-ден 14.00, 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден
17.30-ға дейін жүзеге асырылады.
Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз, кезек күту
тәртібімен жүзеге асырылады.
9. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін
қажетті құжаттардың тізбесі:
1) еркін нысандағы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат көшірмесі;
3) білімі туралы құжат көшірмесі;
4) еңбек кітапшасының көшірмесі;
5) фото суретімен қоса кадрды есепке алу жөніндегі жеке парақ;
6) бұрынғы жұмыс орнынан болған жазалары мен көтермелеулері көрсетілген
өндірістік мінездеме;
7) біліктілік санаты немесе ғылыми дәрежесі туралы құжаттың көшірмесі;
8) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының
2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген № 086/У нысанындағы
медициналық анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу
тізілімінде № 6697 болып тіркелген);
9) Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы
есепке алу жөніндегі комитетінің тұлғаның қылмыстық құқық бұзушылық жасағаны
туралы есебі бойынша мәліметтердің болуы не болмауы туралы анықтама.
Конкурсқа қатысу үшін ұсынылған құжаттардың көшірмесі нотариалды немесе жұмыс
орнының кадр қызметімен куәландырылады.
Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті
берушіге тапсырған кезде - құжаттар топтамасының қабылданған күні мен уақыты
көрсетіле отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелгені туралы
өтініштің көшірмесіне белгі соғу оның қағаз тасымалдағышта қабылданғанын растау
болып табылады.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша
республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар
қаланың) жергілікті атқарушы органдарының, мемлекеттік көрсетілетін қызметті
берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне
(әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі
10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша
көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының
әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану үшін жазбаша түрде шағым осы мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша
көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына немесе көрсетілетін қызметті
берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі:
Шағымда көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса),
пошталық мекенжайы, байланыс телефоны көрсетіледі. Шағымға көрсетілетін
қызметті алушы қол қояды. Шағымды қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты
(бар болса) берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіліп,
көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелуі (мөртаңба, кіріс нөмірі мен
күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.
Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті
алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымы тіркелген күнінен
бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.
Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда,
көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және
бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
Мемлекеттiк қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегi уәкiлеттi
органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы
тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады.
11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайларда,
көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген
тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.
4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің, оның ішінде электронды
нысанда көрсетілетін қызмет ерекшеліктері ескеріле отырып
қойылатын өзге де талаптар
12. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары
көрсетілетін қызметті берушінің www.edu.gov.kz ресми интернет-ресурсында
орналастырылған.
13. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен
мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде Мемлекеттік қызмет
көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігі
бар.
14. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің
байланыс телефоны: 8-800-080-777, Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері
жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.
Утвержден
приказам Министра образования и
науки Республики Казахстан
от 8 апреля 2015 года № 173
Стандарт государственной услуги
«Прием документов для участия в конкурсе на замещение
руководителей государственных учреждений среднего образования»
1. Общие положения
1. Государственная услуга «Прием документов для участия в
конкурсе на замещение руководителей государственных учреждений среднего
образования (далее - государственная услуга).
2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки
Республики Казахстан (далее - Министерство).
3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами
областей, городов Астана и Алматы, районов и городов областного значения (далее
- услугодатель).
Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляется
через канцелярию услугодателя.
2. Порядок оказания государственной услуги
4. Сроки оказания государственной услуги:
1) c момента сдачи пакета документов услугодателю - 30 календарных дней;
2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов - 20
минут;
3) максимально допустимое время обслуживания - 20 минут.
5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
6. Результатом оказания государственной услуги является решение конкурсной
комиссии о соответствии участников Конкурса на замещение должности руководителя
государственного учреждения среднего образования квалификационным требованиям
вакантной должности.
Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее -
услугополучатель).
8. График работы услугодателя с понедельника по пятницу включительно с 9.00
часов до 18.00, 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00, 14.30 часов,
кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству
Республики Казахстан.
Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги
осуществляется с 09.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов
до 14.00, 14.30 часов.
Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и
ускоренного обслуживания.
9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при
обращении услугополучателя:
1) заявление в произвольной форме;
2) копия документа, удостоверяющего личность;
3) копия документа об образовании;
4) копия трудовой книжки;
5) личный листок по учету кадров с фото;
6) производственная характеристика с прежнего места работы с указанием имевшихся
взысканий и поощрений;
7) копия документа о имеющейся квалификационной категории или ученой степени;
8) медицинская справка по форме № 086/У, утвержденной Приказом и.о. Министра
здравоохранения Республики Казахстан от 23 ноября 2010 года № 907 (зарегистрирован
в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6697);
9) справка о наличии либо отсутствии сведений по учетам Комитета по правовой
статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан о
совершении лицом уголовного правонарушения.
Копии документов, представленных для участия в Конкурсе, заверяются нотариально
или кадровой службой места работы.
При сдаче услугополучателем всех необходимых документов услугодателю -
подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на его
копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема
пакета документов.
3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
местных исполнительных органов города республиканского значения
и столицы, района (города областного значения) услугодателя
и (или) его должностных лиц по вопросам
оказания государственных услуг
10. Для обжалования решений, действий (бездействий)
услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных
услуг жалоба подается в письменном виде на имя руководителя услугодателя по
почте или нарочно через канцелярию услугодателя адреса, которых размещены в
пункте 12 настоящего стандарта государственных услуг.
В жалобе услугополучателя - указываются его фамилия, имя, отчество (при его
наличии), почтовый адрес, контактный телефон. Жалоба подписывается
услугополучателем. Подтверждением принятия жалобы является регистрация (штамп,
входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя с указанием фамилии, имени,
отчества (при его наличии) принявшего жалобу, срока и место получения ответа на
жалобу.
Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственных услуг, поступившая
в адрес услугодателя подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня
ее регистрации.
В случае несогласия с результатами оказания государственной услуги
услугополучатель может обратиться в уполномоченный орган по оценке и контролю
за качеством оказания государственной услуги.
Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и
контролю за качеством оказания государственной услуг, подлежит рассмотрению в
течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги,
услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством
Республики Казахстан порядке.
4. Иные требования с учетом особенностей
оказания государственной услуги, в том числе оказываемой
в электронной форме
12. Адреса и места оказания государственной услуги размещены
на официальноминтернет-ресурсеуслугодателя: www.edu.gov.kz
13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе
оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством единого
контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
14. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания
государственной услуги 8-800-080-7777, единого контакт - центра по вопросам
оказания государственных услуг: 1414