Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы «13» сәуірдегі
№ 198 бұйрығымен
бекітілген
«Бала асырап алуға тілек білдірген адамдарды есепке қою»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер
1. «Бала асырап алуға
тілек білдірген адамдарды есепке алу» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан
әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет)
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және
ғылым министрлігі (бұдан әрі - Министрлік) әзірлеген.
3. Мемлекеттік қызметті Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және
облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі -
көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін беру көрсетілетін
қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
4. Мемлекеттік қызмет
көрсету мерзімдері:
1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды тапсырған сәттен бастап - он бес
күнтізбелік күн.
2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарды тапсыруы үшін күтудің рұқсат
берілетін ең ұзақ уақыты - 20 минуттан аспайды;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілетін ең ұзақ
уақыты - 30 минуттан аспайды.
5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны - қағаз жүзінде.
6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі - осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша осы мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартының 10-тармағында көрсетілген жағдайларда және негіздер
бойыншабала асырап алуға үміткер болудың мүмкіндігі (мүмкін еместігі) туралы
қорытынды
Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны - қағаз түрінде.
7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы)
тегін көрсетіледі.
8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі:Қазақстан Республикасының
еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа сағат 13.00-ден
14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен дүйсенбіден бастап жұма аралығын қоса алғанда
сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сағат
13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін жүзеге
асырылады. Мемлекеттік қызмет алдын-ала жазылусыз және тез қызмет көрсетусіз
кезек тәртібімен көрсетіледі;
9. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін
қажетті құжаттардың тізбесі:
1) бала асырап алуға тілек білдіру туралы өтініш;
2) көрсетілетін қызметті алушының жеке басын кәуландыратын құжат (жеке басын
сәйкестендіру үшін талап етіледі);
3) жақын туыстарының бала асырап алуға арналған жазбаша келісімі;
4) жиынтық табыс мөлшері туралы анықтама (жұмыс орнынан жалақысы туралы,
кәсіптік қызметтегі табысы және бірге тұратын барлық отбасы мүшелерінің өзге де
табыстары туралы анықтама);
5) отбасы жағдайы туралы анықтама (некеге (ерлі-зайыптылыққа) тұру (бұзу)
туралы куәліктің көшірмесі, балалардың (бар болса) туу туралы куәліктерінің
көшірмесі);
6) Кодекстің 91-бабы 1-бөлімінің 6) тармақшасына сәйкес азаматтың ауруының
жоқтығын растайтын денсаулық жағдайы туралы анықтама, сондай-ақ «Денсаулық
сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы»
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010
жылғы 23 қарашадағы №907 бұйрығымен (бұдан әрі - № 907 бұйрық) (Нормативтік
құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №6697 тіркелген) бекітілген
нысан бойынша наркологиялық және психиатриялық диспансерлерде тіркеуде
тұрғандығы туралы мәліметтің жоқтығы туралы анықтама;
7) Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы
есепке алу жөніндегі комитетінің есебі бойынша қылмыс жасағаны жөніндегі
мәліметтердің бар немесе жоқтығы туралы анықтама;
8) тұрғын үйге меншік құқығын немесе тұрғын үйді пайдалану құқығын растайтын
құжаттың көшірмесі.
Салыстырып тексеру үшін құжаттар түпнұсқада ұсынылады, кейін түпнұсқалары
көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.
Құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті
алушыға мынадай мәліметтерді көрсетіп, тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы
қолхат беріледі:
сұраныстың нөмірі және қабылданған күні;
сұралатын мемлекеттік қызметтің түрі;
қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
құжаттар берілетін күні (уақыты) мен орны;
көрсетілетін қызметті берушініңөтінішті қабылдаған қызметкерінің аты, тегі,
сондай-ақ болса әкесінің аты (бар болса);
көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, сондай-ақ болса әкесінің аты (бар
болса) және оның байланыс телефондары.
Баланы тәрбиеге алуға үміткер адамның тұрғын үй-тұрмыстық жағдайын зерделеу
актісі жоғарыда аталған құжаттар ұсынылғаннан кейін дайындалады.
10. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіздемелер:
1) көрсетілетін қызметті алушы кәмелетке толмаған тұлға болғанда;
2) сот әрекетке қабiлетсiз немесе әрекетке қабiлеті шектеулi деп танылғандар;
3) сотпен ерлi-зайыптылардың біреуіәрекетке қабiлетсiз немесе әрекет қабiлеті
шектеулі деп танылғандар;
4) сот ата-ана құқықтарынан айырған немесе сот ата-ана құқықтарын шектеген
адамдар;
5) өзiне Қазақстан Республикасының заңдарында жүктелген мiндеттердi тиiсiнше
орындамағаны үшiн қорғаншы немесе қамқоршы мiндеттерінен шеттетiлгендер;
6) бала асырап алушылардың, олардың сот кінәсінен бала асырап алудың күшiн
жойса;
7) денсаулық жағдайына байланысты ата-ана құқықтарын жүзеге асыра алмайтын
адамдар;
8) тұрақты тұрғылықты жері болмағандар;
9) дәстүрлi емес жыныстық бағдар ұстанатындар;
10) бала асырап алу кезінде қасақана қылмыс жасағаны үшін соттылығы өтелмеген
немесе алынбағандар;
11) азаматтығы жоқ адамдар;
12) анасының қайтыс болуына немесе оның ата-ана құқықтарынан айырылуына
байланысты баланың кемінде үш жыл іс жүзінде тәрбиелену жағдайларын қоспағанда,
тіркелген некеде тұрмаған (ерлі-зайыпты болмаған) еркек жынысты адамдар;
13) асырап алған кезде асырап алынған баланы Қазақстан Республикасының
заңнамасында белгіленген ең төмен күнкөріс деңгейімен қамтамасыз ететін табысы
жоқ адамдар;
14) наркологиялық немесе психоневрологиялық диспансерлерде есепте тұратындар.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша облыстардың, республикалық
маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың
жергілікті атқарушы органдарының, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілердің
және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне
(әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі
11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті
берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне
(әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым көрсетілетін қызметті берушінің басшысының
атына не осы мемлекеттік қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжай
бойынша облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тиісті
жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі - әкімдік) басшысының атына беріледі.
Шағымдар жазбаша нысанда пошта немесе көрсетілетін қызметті берушінің немесе
әкімдіктің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.
Жеке тұлғаның арызында оның тегі, аты, әкесінің аты, пошталық мекен-жайы,
байланыс телефоны көрсетіледі.
Шағымның қабылдануын растау оның шағымды қабылдаған адамның аты-жөні, берілген
шағымға жауап алу мерзімі және орны көрсетілетін қызметті берушінің немесе
әкімдіктің кеңсесінде (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) тіркелуі болып
табылады.
Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті
алушының шағымы тіркелгеннен күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарастыруға
жатады. Шағымды қарастыру нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті
алушыға почта арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде
қолма-қол беріледі.
Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін
қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау
жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті
органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген
күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады.
Сондай-ақ, көрсетілетін қызметті берушінің, ХҚО-ның қызметкерлерінің
шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану туралы ақпаратты мемлекеттік
қызмет көрсету мәселесі жөніндегі Бірыңғай байланыс-орталығының «1414» телефоны
бойынша алуға болады.
12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда,
көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген
тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.
4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің, оның ішінде электрондық форматта көрсетілетін
қызмет көрсетудің ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптар
13. Мемлекеттік қызмет
көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.edu.gov.kz.
14. Қызмет көрсетушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама
қызметінің байланыс телефондары Министрлік www.edu.gov.kz, қызмет көрсетуші:
www.bala-kkk.kz интернет-ресурстарында орналастырылған. Мемлекеттік қызмет
көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс-орталығы: 1414.
«Бала асырап алуға
тілек білдірген
адамдарды есепке қою» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
1-қосымша
Нысан
(Астана және Алматы
қалаларының,
аудандардың және облыстық маңызы
бар қалалардың жергілікті атқарушы
органдары)
Бала асырап алуға үміткер (үміткерлер) болудыңмүмкіндігі/мүмкін еместігі туралы
ҚОРЫТЫНДЫ
Т.А.Ә. (бар болғанда) (толық)
______________________________________________________
Туған күні: ______________________________________________________________________
Т.А.Ә. (бар болғанда) (толық)
______________________________________________________
Туған күні:
______________________________________________________________________
Мекенжайы (тұрғылықты жері, индексі)_____________________________________________
________________________________________________________________________________
Отбасының сипаттамасы (құрамы, некенің ұзақтығы (қайта некеде болған кезде
бұрынғы некеден балаларының бар-жоғы көрсетілсін), балалармен қарым-қатынас
жасау тәжірибесі, отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қарым-қатынас, жақын
туысқандардың бар-жоғы және олардың бала асырап алуға көзқарасы, бала асырап
алуға үміткерлердің мінез-құлық ерекшеліктері); ерлі-зайыптылардың біреуі бала
асырап алған кезде екіншісінің бала асырап алуға келісімінің бар екені
көрсетілсін)._____________________________________________
________________________________________________________________________________
Білімі және кәсіптік қызметі _______________________________________________________
________________________________________________________________________________
Денсаулық жай-күйінің сипаттамасы (денсаулығының жалпы жай-күйі, бала асырап
алуға кедергі келтіретін ауруларының болуы) _____________________________________________
Материалдық жағдайы (мүлкі, жалақысының мөлшері, табыстардың өзге
түрлері)________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Бала асырап алуға себеп
__________________________________________________________
Бала асырап алушылардың баланың кандидатурасы бойынша тілектері (жынысы, жасы,
мінез-құлқы, түр-әлпетінің ерекшеліктері, бала асырап алуға үміткерлердің
дамуында ауытқушылықтары бар баланы асырап алуға келісімі)
_________________________________
________________________________________________________________________________
Азамат_________________________________________________________________________
(өтініш берушінің (берушілердің) Т.А.Ә.(бар болғанда))бала асырап алуға үміткер
(үміткерлер) болуының мүмкіндігі/мүмкін еместігі туралы
қорытынды________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________
лауазымы, Т.А.Ә.(бар болғанда) күні, қолы
Мөрдің орны
«Бала асырап алуға тілек білдірген
адамдарды есепке қою» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
2-қосымша
Нысан
Бала асырап алуға үміткер болуға тілек білдірген азаматтардың тұрғын
үй-тұрмыстық жағдайларын тексеріп-қарау
АКТІСІ
Тексеріп-қарау жүргізілген
күн___________________________________________________
Тексеріп-қарауды жүргізген ______________________________________________________
(тексеріп-қарауды жүргізген адамдардың
_____________________________________________________________________________
тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда), лауазымы, жұмыс орны)
Қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органның
мекенжайы және телефоны:______________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Тексеріп-қараумақсаты:________________________________________________________
(бала асырапалу)
1. Бала асырапалуғаүміткерболуғатілекбілдіргеназаматтардыңжалпымінездемесі
Тегі ______________________________ аты________________________________________
әкесініңаты ______________________ туғанкүні___________________________________
жұмысорны ________________________ лауазымы _________________________________
білімі ____________________________ азаматтығы
_________________________________
Тегі ______________________________ аты _______________________________________
әкесініңаты ______________________ туғанкүні
___________________________________
жұмысорны ________________________ лауазымы _________________________________
білімі ____________________________ азаматтығы
_________________________________
Тұрғылықты жері______________________________________________________________
Некеде _________________________ _____________________________ бастап
(тұрады, тұрмайды) (некетіркелгенкүн)
Күйеуініңбұданбұрынғынекелері _________, ______________ аралығында
(иә, жоқ)
Әйелініңбұданбұрынғынекелері _________, _______________ аралығында
(иә, жоқ)
Балалары _____________________________________________________________________
(бар, жоқ)
Балаларытуралымәліметтер:
1) Тегі ____________________________ аты _______________________________________
әкесініңаты ________________________ туғанкүні
_________________________________
Құқықтыққатынастары (күйеуіменжәнеәйеліменбөлек-бөлек)
_____________________________________________________________________________
(туған, асырапалынған, қамқорлыққаалынған)
Тұрғылықтыжері ______________________________________________________________
2) Тегі ____________________________ аты
_______________________________________
әкесініңаты ________________________ туғанкүні _________________________________
Құқықтыққатынастары (күйеуіменжәнеәйеліменбөлек-бөлек)
_____________________________________________________________________________
(туған, асырапалынған, қамқорлыққаалынған)
Тұрғылықтыжері ______________________________________________________________
3) Тегі ____________________________ аты
_______________________________________
әкесініңаты ________________________ туғанкүні ________________________________
Құқықтыққатынастары (күйеуіменжәнеәйеліменжекебөлек-бөлек)
_____________________________________________________________________________
(туған, асырапалынған, қамқорлыққаалынған)
Тұрғылықтыжері _____________________________________________________________
2. Бала
асырапалуғаүміткерболуғатілекбілдіргеназаматтардыңтұрғынүй-тұрмыстықжағдайларыныңсипаттамасы
Жалпыауданы ________ (шаршы м) тұрғылықтыауданы _________ (шаршы м)
Тұрғынбөлмелердің саны ______________________________________________________
Тіркелгендер_________________________________________________________________
(тұрақты, уақытша)
___________________________________________________ құқығыментұрады
(меншікиесі, жалдаушы, қосымшажалдаушы)
Үйдің, пәтердіңтиесілілігі
_____________________________________________________
(мемлекеттік, жеке)
Тұрғынүйдіңжайлылығы______________________________________________________
(абаттандырылған, абаттандырылмаған, ішінаражайлы)
Санитариялық-гигиеналықжай-күйі _____________________________________________
(жақсы, қанағаттанарлық, қанағаттанарлықсыз)
Тұрғынүйтуралықосымшамәліметтер __________________________________________
____________________________________________________________________________
Отбасыныңбіргетұратынбасқамүшелері:
Тегі, аты, әкесініңаты
Туғанкүні
Туыстыққатынастары
Жылдықтабыс
3. Биографиялықдеректер (балалықшақтажәнежасөспірімкезеңдегіотбасыахуалы,
ата-анасымен, аға-інілерімен, апа-сіңлі-қарындастарымен,
басқатуыстарыменқарым-қатынасы):
____________________________________________________________________________
4. Отбасыішіндегіөзарақарым-қатынастар (отбасыныңбұрынғыерлі-зайыптылықөмірініңсипаттамасыжәнеқазіргіуақыттағыахуалы,
бала асырапалушылардыңжекеқасиеттері, қызығушылығы, бос уақытынөткізуі,
дүниетанымы, дінге, тәрбиелеугекөзқарасы, балаларменқарым-қатынастәжірибесінің
бар-жоғы, жақынтуыстарының бала асырапалуғакөзқарасы) _____________________________________________________________________
5. Бала асырапалуғасебеп: __________________________________
_____________________________________________________________________________
6. Денсаулығыныңжай-күйі (бала асырапалуғаүміткерболуғатілекбілдіргеназаматтарденсаулығыныңжай-күйітуралыдәрігерлікқорытындығасәйкес)
_____________________________________________________________________________
7. Бала асырапалуғаүміткерболуғатілекбілдіргеназаматтар
Сот әрекеткеқабілетсізнемесеәрекетқабілетішектеулідептанымаған.
Сот ата-анақұқығынанайырмағанжәне оны шектемеген.
Өзінежүктелгенміндеттердітиісіншеорындамағаныүшінқорғаншылар,
қамқоршыларміндеттеріненшеттетілмеген.
Егер сот олардыңкінәсінен бала асырапалудыңкүшінжойса, бұрынғы бала
асырапалушыларболыптабылмайды.
Қасақанақылмысжасағаныүшінсоттылығыжоқ.
_________________ __________________________________
(қолы) (аты-жөні, тегі(бар болғанда))
_________________
(күні)
Утвержден
приказом Министра образования и
науки Республики Казахстан
от «13» апреля 2015 года
№ 198
Стандарт государственной услуги
«Постановка на учет лиц, желающих усыновить детей»
1. Общие положения
1. Государственная
услуга «Постановка на учет лиц, желающих усыновить детей» (далее - государственная
услуга).
2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки
Республики Казахстан (далее - Министерство).
3. Государственная услуга оказывается управлениями образования городов Астаны и
Алматы, городскими и районными отделами образования (далее - услугодатель).
Прием заявлений и выдача результатов оказания государственных услуг
осуществляются через канцелярию услугодателя.
2. Порядок оказания
государственной услуги
4. Сроки оказания
государственной услуги:
1) с момента сдачи документов услугодателю - пятнадцать календарных дней;
2) максимально допустимое время ожидания для сдачи документов услугополучателем
- не более 20 минут;
3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя - не более 20
минут.
5. Форма оказания государственной услуги - бумажная.
6. Результат оказания государственной услуги - положительное заключение о
постановке на учет в качестве кандидатов в усыновители либо отрицательное
заключение в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям,
предусмотренным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.
Форма предоставления результата оказания государственной услуги -
бумажная.
7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
8. График работы услугодателя: с понедельника по пятницу включительно, за
исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству
Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы
услугодателя с 9.00 часов до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до
14.00 часов.
9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при
обращении услугополучателя к услугодателю:
1) заявление в произвольной форме;
2) копия документа, удостоверяющего личность;
3) письменное согласие близких родственников на усыновление ребенка;
4) справки о размере совокупного дохода;
5) справки о семейном положении;
6) справки о состоянии здоровья лиц, желающих усыновить детей и близких
родственников, в том числе психического, об отсутствии наркотической
(токсической), алкогольной зависимости;
7) справки об отсутствии судимости;
8) копия документа, подтверждающего право собственности на жилище или право
пользования жилищем.
При приеме документов работник услугодателя сверяет копии документов с
оригиналами документов услугополучателя и возвращает оригиналы
услугополучателю.
При приеме документов услугодатель выдает услугополучателю расписку о приеме
соответствующих документов с указанием:
1) номера и даты приема запроса;
2) вида запрашиваемой государственной услуги;
3) количества и названия приложенных документов;
4) даты (времени) и места выдачи документов;
5) фамилии, имени, а также отчества (при наличии) работника услугодателя,
принявшего заявление;
6) фамилии, имени, а также отчества (при наличии) услугополучателя и его
контактных телефонов.
Акт обследования жилищно-бытовых условий лиц, желающих усыновить детей,
готовится после представления вышеназванных документов в течение десяти
календарных дней.
10. Основания для отказа в оказании государственной услуги:
1) услугополучатель является несовершеннолетним лицом;
2) признание судом недееспособными или ограниченно дееспособными;
3) признание судом одного из супругов недееспособным или ограниченно
дееспособным;
4) лишение судом родительских прав или ограничение в родительских правах;
5) отстранение от обязанностей опекуна или попечителя за ненадлежащее
выполнение возложенных на него законами Республики Казахстан обязанностей;
6) отмена судом усыновления по вине усыновителей;
7) состояние здоровья, при котором осуществление родительских прав невозможно;
8) отсутствие постоянного места жительства;
9) нетрадиционная сексуальная ориентация;
10) непогашенная или неснятая судимость за совершение умышленного преступления
на момент усыновления;
11) отсутствие гражданства;
12) лица мужского пола, не состоящие в зарегистрированном браке (супружестве),
за исключением случаев фактического воспитания ребенка не менее трех лет в
связи со смертью матери или лишением ее родительских прав;
13) отсутствие на момент усыновления дохода, обеспечивающего усыновляемому
ребенку прожиточный минимум, установленный законодательством Республики
Казахстан;
14) учет в наркологическом или психоневрологическом диспансерах.
3. Порядок обжалования
решений, действий (бездействия) местных исполнительных органов областей, города
республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, а
также услугодателей и (или) их должностных лиц по вопросам оказания
государственных услуг
11. Обжалование
решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по
вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя
услугодателя либо руководителя соответствующего местного исполнительного органа
областей, города республиканского значения, столицы (далее - акимат) по
адресам, указанным в пункте 13 настоящего стандарта государственной услуги.
Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию
услугодателя или акимата.
Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и
дата) в канцелярии услугодателя или акимата с указанием фамилии и инициалов
лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную
жалобу.
Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, акимата, подлежит
рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный
ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю по почте
либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя, акимата.
В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги
услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и
контролю за качеством оказания государственных услуг.
Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и
контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в
течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги
услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством
Республики Казахстан порядке.
4. Иные требования с
учетом особенностей оказания государственной услуги
13. Адреса мест
оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства
www.edu.gov.kz.
14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе
оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством
справочных служб услугодателя, а также единого контакт-центра по вопросам
оказания государственных услуг.
15. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания
государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства
www.edu.gov.kz, номер Единого контакт-центра по вопросам оказания
государственных услуг - 8-800-080-7777, 1414.